,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Welcome to My Ordinary Blog,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Senin, 17 September 2012

Yadnya Mulyaning Bali



 Oh,,, Bali, dewata titiang
Setata hening lan damai
Ngingetang titiang ring keluwihan jagat baline
Ritatkala nemoning rahina-rahina sane dahat suci
Purnama, tilem, kliwon, lan sane lianan
Nententios kacihnayang antuk simbol-simbol suci
Simbol-simbol punika madue arti
Ring sekancan yadnya suci
Yadnya sane metu saking manah ning nirmala
Bebuahan,
Sesekaran,
Jejahitan,
Gegambelan,
Sesolahan,
Kekidungan lan sarwa prani
Keater antuk mantra suci
Ketegul antuk keayuan urip
Sane medasar welas asih
Duh,,, Bali Pulau Dewata
Samian jatmane pada bakti
Lemah lan peteng
Rahina ke rahina
Iraga samian ngaturang pangubakti
Malarapan antuk saluwiring yadnya
Ngaturang upacara sane merupa panca yadnya
Duh,, Bali Pulau Dewata
Bali dewatan titiang sane agung
tur welas asih tanpa wates
Sane dahat listuayu ring sejeroning yadnya
Mekade baline sayan ajeg 




sobat,,,,, loe tau gag?! puisi ini gue buat untuk lomba baca puisi bahasa bali tingkat kota di denpasar!!!
tau ngak??!! gue kesel banget waktu tau kalo gue gag dapet juara!!!! issshhhh,,,,,

padahal gue yang paling meriah dapet tepuk tangan dari penonton,,,,, padahal gue udah optimis banget kalo gue bakal dapat juara,,,, tapi yahhhh,,,,, harapan gue terbang melayang dehhh,,,,,
moga dehh,,,, bagi sobat yang kesusahan banget nyari puisi bahasa bali di google,,,,moga ajja nie puisi bisa berguna bagi loe :)  *smile*

Tidak ada komentar:

Posting Komentar